Işınlanma Komutu Yapımı
Işınlanma Komutu Yapımı
İlk önce, işi defalarca 5-6 satırda yapmak yerine tek satırda bitirmek için aşağıdaki kodu modun sonuna ekleyelim.
stock SetPlayerPV(playerid,Float:X,Float:Y,Float,Z)
{
new arac = GetPlayerVehicleID(playerid); // Aracın idsini bir değişkene yazdırdık.
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); // Oyuncuyu ışınladık.
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) // Oyuncu araçtaysa
{
SetVehiclePos(arac,X,Y,Z); // Aracı ışınladık.
LinkVehicleToInterior(playerid,GetPlayerInterior(playerid)); // Aracın interior değerini oyuncunun interor değeri yaptık.
PutPlayerInVehicle(playerid,arac,0); // Araca şoför olarak tekrar bindirdik.
}
return 1;
}
Koordinatları kolayca alabilmek için de aşağıdaki kodu OnPlayerCommandText publicine atın.
if(!strcmp(cmdtext,"/koordinat",true))
{
new Float:posx,Float:posy,Float:posz;
GetPlayerPos(playerid,posx,posy,posz);
format(string,sizeof(string), "Koordinatlar: %f, %f, %f",posx,posy,posz);
SendClientMessage(playerid,0xBFFF00FF,string);
return 1;
}
Şimdi, biz bunu nasıl kullanırız? Şöyle kullanırız:
SetPlayerPV(playerid,Koordinat X, Koordinat Y, Koordinat Z);
/koordinat komutu ile aldığımız koordinatları sırasıyla virgülden virgülüne yazıyoruz. İşlem bu kadar, iyi kullanımlar!