Anti Fake Kill
Bu script ile fake kill hileleri tamamen önlenmiştir. Anti fake kill scriptinin mantığı, hasar verilen kişiyi bir değişkene kaydettirmek ve bu kaydedilen kişinin ölen kişiyle aynı olup olmadığını kontrol ettirmektir.Anti Fake Kill Nasıl Yapılır?
Modunuzu açın. Include tanımlarının altına şu kodları yapıştırın:#define CEZASI_NEOLSUN // 1 = BAN - 2 = KICK (DEFAULT: BAN) new f_kill[MAX_PLAYERS] = INVALID_PLAYER_ID;
OnPlayerConnect'e şunu ekleyin:
f_kill[playerid] = INVALID_PLAYER_ID; /* Başlangıçta zaten geçersiz ID tanımlaması yaptık. Peki, neden burada da yapıyoruz? Çünkü oyuncu çıktığında değişkenin değeri de oyuncunun bıraktığı değerden devam eder. Çıkan oyuncunun numarasını alan oyuncu oyuna yeni girmesine rağmen önceden belirlenmiş bir değer ile karşılaşır. Bu kodu ekleyerek bunun olmasını önlüyoruz. Kaynak: https://samp-destek-sitesi.tr.gg/Anti-Fake-Kill.htm */
OnPlayerDeath'e şunları ekleyin:
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID && f_kill[playerid] != killerid) { // Oyuncunun hile olduğu ortaya çıkınca olacaklar: #if CEZASI_NEOLSUN == 1 BanEx(playerid, "Fake Kill"); #else if CEZASI_NEOLSUN == 2 Kick(playerid); #endif }
Uyarı: "Fake Kill" kısmı oyuncuya gösterilen mesaj değildir. Yasaklama geçmişine kaydedilen sebeptir.
Son olarak OnPlayerTakeDamage kısmına şunları ekleyin:
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
f_kill[playerid] = issuerid;
}