SA:MP Destek Blogu
Samp Destek Sitesi

OnGameModeInit Nedir?


Herkese merhabalar, bugün bir önceki yazım olan "OnPlayerSpawn Nedir?" yazısından yola çıkarak bütün callbackleri anlatmayı düşünüyorum. Bunu düşünmekle sınırlandırmayıp direkt işlemlere konularak OnGameModeInit'i tanıtmak için bu yazıyı yazıyorum. Hadi, burada takılı kalmayıp şu şeyin ne işe yarayıp yaramadığını iyice öğrenelim.

OnGameModeInit, mod açıldıktan sonrasını konu alır. Yani burada samp-server çalıştıktan sonra olacak şeyleri ayarlarız. Örneğin harita kodlarını buraya atarız. Haritadaki ikonları, bölge renklerini ve aklımıza gelecek bununla ilgili her şeyi buradan yaparız. Mod açıldığında yazmasını istediğimiz yazıyı da buradan ayarlayabiliriz.

Örnek kodumuzu aşağıda deneyelim. Klasikten yola çıkarak, ekranımıza "Hello World!" yazdıralım. Zaten onu yazdırmayı öğrendiğiniz zaman C++ gibi dilleri öğrenmek hikaye. (Şaka yapıyorum, ciddiye alınmasın. )
public OnGameModeInit() { print("Hello World!"); return 1; }
OnGameModeInit'in mantığını anladınız. Haritaları, harita ikonlarını, haritadaki renkli alanları buradan yapıyoruz. Oyun modu açıldığında onlarda aktif oluyor yani. Çok büyütülecek bir zorluğu yok. Fakat bu callback olmazsa olmazımız diyebiliriz. 
Mesaj At
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol